پیش نمایش سایپا P90؛ جایگزین تندر 90 معرفی شد

کنار اساس اظهارات مرکز روابط عمومی سایپا:دسته خودروسازی سایپا با استعمال از حجم های قرارداد با کمپانی رنو،  پلفترم   B0 گروه رنو نیسان را برای توسعه محصولی نوین به کار اندوهناک است. سایپا P90 به نشانی یک  سدان   متوسط روی همین پلتفرم ترقی نمایان کرده و سازه ای ارتقا یافته را بوسیله شهرت خود ثبت کرده است.

باتوجه به داخلی سازی  هایی   که تو این سال ها برای قوم محصولات رنو تو ایران انجام شده بود، حجم به وجود آمده در پروژه P90 استفاده شده و از همین رو اصول کیفی نمونه های اجنبی داخل این پروژه ایرانی مراعات شده است. اولین معرفی کردن سایپا P90، با تصاویر گرافیکی این خودرو همراه شده است.

سایپا P90 فقط یک  فیس   لیفت   ال   ۹۰ نیست، بلکه خودرویی ارتقا یافته داخل ظاهر و وجدان است که تفاوت های قابل توجهی نسبت به نسخه خارجی و قدیمی دارد.

سایپا P90 در مباحثه امکانات رفاهی و ایمنی به مراتب جایگاه بالاتری نسبت بوسیله رنو L90  دارد و محدودیت های به  روزتری   داخل آن دیده می شود.

تا این لحظه، فقط دو تمثال از سایپا P90 منتشر شده است که البته، رندرهای گرافیکی محسوب می شوند. تولید یک دشت تجاری با استفاده از تصاویر موجود، هنوز اکید نیست ولی می نبوغ مطمئن بود، وقت و امکانات مالی بخاطر این طرح ها هزینه شده باشد.

داخل نمای رو بوسیله رو، سایپا بخاطر مقدماتی بار از ادوات کروم شفاف درون نقش خط متصل کننده چراغ های جلو استفاده کرده است. این ترفند، در خودروهای چینی و خصوصا کراس اورهایی مثل چانگان CS75 به وفور دیده می شود. در پیش نمایش سایپا P90، چراغ های مبصر با نوار LED سو روز، جای گزین کاسه چراغ های نسبتا کوچک رعد 90 شده اند. لوگو نارنجی فام سایپا در این طرح دیده نمی شود و داخل عوض، عبارت لاتین SAIPA در بالا حیات دارد. این مدل، از جلوپنجره ۶ ضلعی متشابه بوسیله استاندارد های موجود در خودروهای قدیمی هیوندای استفاده می کند و مه شکن های لامپی (هالوژنی) درون طرفین سپر دارد.

با کمی ارفاق، می توان ضمن درنظرگرفتن قدرت فنی سایپا و تعاقب ماندگی شدید خودروسازی ایران نسبت به دیگر کشورهای دنیا، مدل سازی نمای رو بوسیله رو P90 را رضایت بخش و عامه پسند توصیف کرد؛ اما درون نمای پشت، ناهماهنگی و بی سلیقگی بوسیله وضوح دیده می شود. سو اصلی این قسمت، روی گلگیرها و نمای جانبی نصب شده ؛ درحالی که بخش وسیعی از درپوش صندوق، فاقد خطوط حجم دهنده خواه تزئینات اضافی است. روی کاپوت عقب، علامت تجاری و عبارت لاتین SAIPA با ترکیبی بسیار بزرگ و ناخوشایند دیده می شود که می توان امیدوار بود داخل استاندارد نهایی، تغییر کند.بیشتر بخوانید:هیوندای کنا الکتریک 2021 معرفی شدابروانت رضوانی هرکول 6×6 معرفی شدطرح فروش فوری سایپا؛ خاص ۲۰ آبان ۱۳۹۹لندرور دیسکاوری 2021 معرفی شداتوبوس رانی و مترو تهران از امروز فقط تا روزگار ٢٠ کوشا خواهند حیات