کسب و کار

8 روش کمک به کارمندان برای پیشرفت کاری بیشتر

1. مهارت ها را به عنوان یک تیم پرورش دهید

شرکت‌ها باید به سمت اتخاذ رویکرد هوش جمعی حرکت کنند تا مهارت‌های لازم برای پیشرفت را تقویت کنند. معمولاً تمرکز زیادی بر مهارت‌های فردی کارکنان داریم، اما واقعیت این است که تأثیر واقعی بر بهره‌وری واحدهای تجاری زمانی حاصل می‌شود که سرپرستان، توانایی جمعی تیم را درک کنند و بهره‌گیری از مهارت‌های همه اعضای گروه را تشویق کنند. رهبران باید به مجموعه مهارت‌های فردی توجه کنند و آن‌ها را در قالب یک تیم متراکم و کارآمد تلقی کنند.

2. مرخصی بدهید

بزرگترین سرمایه گذاری یک سازمان برای نشان دادن تعهد کارکنان خود به رشد، هدیه زمان است. سازمان‌ها می‌توانند با ارائه مرخصی معقول برای آموزش و سمینارها، به کارکنان در پیگیری یادگیری کمک کنند. طراحی گسترده این شرکت تعهد یکی از راه های ایجاد فرهنگ یادگیری است.

3. منابع را جمع آوری کنید

هیچ چیزی به نام “محتوای بیش از حد” وجود ندارد. بهتر است به سرمایه‌گذاری در کتابخانه‌های محتوای “خارجی” اهمیت بدهید تا تنوع در موضوعات و زمینه‌های مهارتی قابل توسعه فراهم شود. سپس، محتوای خود را با دقت بر اساس مهارت‌ها طراحی کنید تا بتوانید تشخیص دهید که کارمندان کجا علاقه نشان می‌دهند. این تصمیم عاقلانه‌ای است که محتوایی ارائه دهید که هم با نیازهای شخصی و هم با نیازهای حرفه‌ای کارمندان شما مرتبط باشد.

4. اجرای طرح اشتراک مهارت

کسب و کارها باید یک برنامه اشتراک مهارت را اجرا کنند که در آن کارمندان امکان به اشتراک گذاری تخصص خود با همکاران را داشته باشند. این برنامه می‌تواند شامل ارائه‌های منظم در مورد موضوعات انتخابی یا ایجاد یک کاتالوگ مواد در یک درایو مشترک، مانند اسناد کوتاه یا راهنماهای ویدیویی باشد، که به کارکنان اجازه می‌دهد به طور آزاد مهارت‌های خود را بهبود بخشند.

کار | مهارت ارتباطی

5. فرصت های اضافی را فراهم کنید

اعزام داخلی یا فرصت‌های موقت به مدت شش تا دوازده ماه، به منظور تغییر نقش‌ها در داخل، راهی عالی برای ارائه فرصت‌ها به بازیگران با عملکرد برتر و بهبود مهارت‌ها است. این تدابیر همچنین باعث می‌شود که دیدگاهی جدید نسبت به نقش دائمی آن‌ها پس از استخدام شود و باعث ایجاد تفکر خلاقیت در آنان گردد.

6. یک نمایشگاه شغلی برگزار کنید

فرض کنید شما میزبان یک نمایشگاه شغلی داخلی هستید. این رویداد به کارکنان فرصت می‌دهد تا با بخش‌ها و فرصت‌های مختلف شرکت آشنا شوند و اطلاعات بیشتری درباره آنها کسب کنند. این فرصت همچنین به کارکنان انگیزه می‌دهد تا روابطی را در سراسر سازمان برقرار کنند که می‌تواند همکاری‌های موثری را الهام بخش باشد. این رویداد نشان می‌دهد که سازمان شما ترغیب به توسعه داخلی دارد و از کارکنان خود می‌خواهد تا در مسیر حرکت حرفه‌ای خود پیشرفت کنند.

7. ارائه فرصت های بازپرداخت

از آنجایی که کارکنان با استعداد همیشه میل به یادگیری و رشد دارند، ضروری است که کارفرمایان از این امر حمایت کنند تا استعدادهای برتر را حفظ کنند. شرکت ها باید بازپرداخت آموزشی برای آموزش های مرتبط با کار، دوره ها و گواهینامه ها ارائه دهند. کارفرمایانی که در آموزش و توسعه کارکنان سرمایه گذاری می کنند، نیروی کار خود را با تشویق کارکنان برای ایجاد دانش و مهارت های خود تقویت می کنند.

8. به وفاداری کارکنان پاداش دهید

ارائه فرصت‌های یادگیری برای کارکنان باید به عنوان تمهیداتی برای بهبود عملکرد و توانمندی آنها در شغل فعلی در نظر گرفته شود، نه به عنوان آماده‌سازی آنها برای ترک شغل بعدی. در حالی که برخی از کارکنان ممکن است به جستجوی فرصت‌های جدید بپردازند، اما وفاداری به تیم و فرهنگ شرکت نقش اساسی در کاهش نرخ نوسان کاری دارد. ارائه بازپرداخت برای حضور در سمینارهای آموزشی یا حتی ایجاد فرصت‌های آموزش متقابل در سمت‌های کاری جانبی در شرکت، نشان از حمایت از پیشرفت حرفه‌ای کارکنان می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا