متفرقه

7 برنامه اندروید برای سال 2022 [با این لیست به روز بمانید]

توجه: این لیست را با توجه به رتبه بندی کاربران، ویژگی های برنامه و میزان محبوبیت تهیه کرده ایم. با خیال راحت هر برنامه جایگزین دیگری را انتخاب کنید که متناسب با نیازتان باشد. اینها همچنین برخی از برنامه های ضروری اندروید هستند که باید در سال 2022 در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش با کمک ویدیو موجود است.

1. Nova Launcher

Nova Launcher سال ها به عنوان یکی از بهترین لانچرهای اندروید در فروشگاه Play ایستاده است. لانچر نرم، سریع، سبک وزن است و با تعداد زیادی سفارشی سازی ارائه می شود. بسته‌های نمادهای متعددی در فروشگاه Google Play موجود است که می‌تواند به شما کمک کند ظاهر آن را تغییر دهید.

Nova Launcher از سفارشی‌سازی اپلیکیشن-کشو پشتیبانی می‌کند، دارای یک داک قابل پیمایش، نشان‌های اعلان، سفارشی‌سازی پوشه و آیکون، و حدود ده‌ها حرکت حرکتی برای پیمایش آسان است. برنامه لانچر برای دانلود رایگان است، اما نسخه اصلی آن بسیاری از ویژگی های دیگر از جمله برخی حرکات قفل شده را باز می کند.

نصب برنامه: بیش از 50 میلیون

امتیاز فروشگاه گوگل پلی: 4.5

2. Spotify

Spotify بدون شک یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی در حال حاضر است. با وجود ویژگی های بسیار متنوع، استفاده از برنامه های دیگر پس از استفاده از Spotify دشوار است. برخی از ویژگی های منحصر به فرد Spotify عبارتند از Listen Along و Spotify Connect. اگر از چندین دستگاه به موسیقی گوش می دهید، Spotify Connect را دوست خواهید داشت. علاوه بر این، الگوریتم پیشنهاد موسیقی این سرویس کاملاً دقیق است. اپلیکیشن تغییر صدا را دانلود نمایید.

نصب برنامه: بیش از 1 میلیارد

امتیاز فروشگاه گوگل پلی: 4.2

3. Microsoft Swiftkey

صفحه کلید SwiftKey از مایکروسافت مورد اعتماد بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر جهان است. از هوش مصنوعی استفاده می کند که به آن امکان می دهد یاد بگیرد و آنچه را که کاربر قصد تایپ کردن دارد به طور رضایت بخشی پیش بینی کند.

Swiftkey دارای تصحیح خودکار و تایپ اشاره ای برای ورودی سریعتر است. علاوه بر این، یک موتور جستجوی GIF داخلی و طیف گسترده ای از تم ها وجود دارد. همچنین یک صفحه کلید عالی برای افراد دو زبانه است.

Swiftkey اطلاعات فیلدهای رمز عبور یا اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری را ذخیره نمی کند. به طور کلی، Swiftkey تجربه تایپ شما را بهبود می بخشد و بدون شک یکی از برنامه های ضروری اندروید رایگان موجود در فروشگاه Play است.

نصب برنامه: بیش از 500 میلیون

امتیاز فروشگاه گوگل پلی: 4.3

4. Evernote

نام رایج در میان کاربردی ترین اپلیکیشن ها؛ Evernote ابزاری است که برای سازماندهی خود در زندگی پرمشغله امروزی به آن نیاز دارید. Evernote یک ابزار یادداشت برداری بین پلتفرمی برای سال 2022 برای یادداشت برداری در قالب های مختلف از جمله متن، عکس، صدا، ویدئو، طرح و موارد دیگر است.

برای تسهیل گردش کار در همه دستگاه های شما همگام می شود. Evernote همچنین دارای ویجت های صفحه اصلی برای دسترسی سریع به یادداشت های شما است. می توانم بگویم که یکی از برنامه های ضروری اندروید برای هر کاربر است.

رابط کاربری زیبای Evernote و تعداد زیادی عملکرد آن را به یکی از بهترین برنامه ها برای اندروید تبدیل کرده است. همانطور که گفته شد، باید Notion را نیز بررسی کنید، که در برنامه های بهره وری و به دلایل درست بسیار محبوب شده است.

نصب برنامه: بیش از 100 میلیون

امتیاز فروشگاه گوگل پلی: 4.2

5. Zedge

اگر از پیدا کردن تصاویر پس زمینه یا آهنگ های زنگ جدید خسته شده اید، راه حل اینجاست. Zedge یک برنامه رایگان فریمیوم است که تصاویر پس زمینه، آهنگ های زنگ، آهنگ های اعلان و زنگ هشدار را با مجموعه گسترده ای برای انتخاب ارائه می دهد.

Zedge یک برنامه قابل اعتماد است که می توانید برای دریافت تصاویر پس زمینه جدید یا هر صدا از آن انتخاب کنید. همچنین شامل گزینه های تم مبتنی بر جشنواره در طول فصل جشن است.

نصب برنامه: بیش از 100 میلیون

امتیاز فروشگاه گوگل پلی: 4.4

6. WPS Office

WPS یک برنامه رایگان مجموعه آفیس با ویژگی های همه کاره است. این به طور کامل با Microsoft Word، Excel، Powerpoint سازگار است و PDF، ارائه ها، صفحات گسترده، یادداشت ها، اسناد گوگل و غیره را یکپارچه می کند.

این برنامه همچنین دارای یک مبدل و خواننده PDF رایگان است، از حالت چند پنجره ای، رمزگذاری داده ها و غیره به همراه توانایی به اشتراک گذاری فایل پشتیبانی می کند.

استفاده از آن بصری و آسان است و همچنین می توانید آن را به Cloud Drive متصل کنید تا اسناد خود را به طور خودکار در فضای ابری ذخیره کنید. به طور کلی، یکی از بهترین برنامه های آفیس اندروید است.

نصب برنامه: بیش از 100 میلیون

امتیاز فروشگاه گوگل پلی: 4.6

7. MiXplorer

MiXplorer یکی از کم ارزش ترین برنامه های اندرویدی است که باید در هر دستگاه اندرویدی وجود داشته باشد. دارای ویژگی های فراوانی است در حالی که رابط کاربری ساده و شهودی دارد.

برنامه مدیریت فایل به کاربران امکان می دهد فایل ها را با استفاده از فرمت فایل Aescrypt رمزگذاری یا رمزگشایی کنند. دارای یک پخش کننده رسانه داخلی، یک نمایشگر تصویر، و می تواند کتاب های الکترونیکی و فایل های PDF را باز کند. می‌توانید برگه‌های مکان‌های مختلف را روی یک صفحه باز کنید، که در انتقال فایل‌ها بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این، می توانید کارهایی مانند کپی، چسباندن، حذف، تغییر نام و غیره را در صف قرار دهید.

به غیر از آن، می‌توانید فایل‌های فشرده را استخراج کنید، آنها را در فضای ابری آپلود کنید یا با استفاده از سرور FTP/HTTP به اشتراک بگذارید. همچنین از گزینه های قالب بندی پشتیبانی می کند و می توانید گزینه های منو را غیرفعال یا فعال کنید.

البته، این فقط نوک کوه یخ است و صدها ویژگی دیگر برای کشف وجود دارد. تنها مشکل این است که این برنامه در فروشگاه Google Play در دسترس نیست، اما از طرف دیگر، هیچ تبلیغی در برنامه وجود ندارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا