اخبار بین المللی

اخباری در مورد دونالد ترامپ و همسرش در سال 2021

ایوانا فکر می کرد که دونالد ترامپ پس از ریاست جمهوری خود از سیاست خداحافظی خواهد کرد

گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه دونالد ترامپ پس از خروج از کاخ سفید چه خواهد کرد وجود داشت. او اولین رئیس جمهور فعلی بود که از زمان جورج اچ. بوش، و همراه با این میراث، موقعیت سیاسی ناآرامی به وجود می آید. به گزارش بی‌بی‌سی، دونالد چند گزینه داشت – او می‌توانست به سازمان ترامپ بازگردد، راه خود را به تلویزیون بازگرداند، یا حتی تلاش کند برای دومین دوره در سال 2024 نامزد شود.

اما تا آنجا که ایوانا ترامپ دید، معتقد بود که رئیس جمهور یک دوره ای از سیاست بازنشسته خواهد شد. ایوانا به People گفت: «فکر نمی‌کنم او انتخابی داشته باشد. فکر می کنم او به پالم بیچ برود و گلف بازی کند و زندگی عادی داشته باشد. این بهترین انتخاب برای کاری است که می تواند انجام دهد. بازنشستگی ریاست جمهوری نیز چندان بد به نظر نمی رسد. همانطور که توسط بی بی سی اشاره شده است، روسای جمهور سابق مزایای زیادی از جمله مستمری بیش از 200000 دلار در سال، یک عمر حفاظت از سرویس مخفی، مزایای بهداشتی و هزینه های سفر دریافت می کنند. ایوانا گفت: «او پول زیادی دارد، مکان‌هایی برای رفتن و زندگی کردن و لذت بردن از زندگی‌اش.

همسر اول دونالد ترامپ احساس می کرد که همسر سابقش بازنده خوبی نیست

همانطور که بی بی سی اشاره کرده است، ممکن است موارد زیر برای دونالد ترامپ خوب نباشد: ایوانا ترامپ احساس می کرد که یک بازنده سخت است – چیزی که پس از انتخابات 2020 مورد توجه قرار گرفت. او به مردم گفت: «او بازنده خوبی نیست. او دوست ندارد ببازد، بنابراین می خواهد بجنگد و بجنگد و بجنگد.

همانطور که جهان نظاره گر بود، دونالد ادعاهای بدون پشتوانه ای مبنی بر تقلب گسترده رای دهندگان در طول انتخابات مطرح کرد. با این حال، خبرنگاران نیویورک تایمز با مقامات هر ایالت تماس گرفتند و در مورد تقلب در رأی دهندگان سؤال کردند. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد تقلب در رأی دهندگان صورت گرفته است. در مورد ایوانا، او به وضوح گفت که دونالد باید نتایج را می پذیرفت. او گفت: “او باید برود و اعلام کند که شکست خورده است. اما از بازنده بودن متنفر است که مطمئن هستم.” اما اگر ببازد، بازنده است.»

امتناع دونالد از شکست چیزی است که ایوانا شخصا آن را تجربه کرده است. ایوانا، همانطور که توسط CNN اشاره شده است، گفته است: “دونالد در طول طلاق وحشیانه بود.” او طلاق را به عنوان یک معامله تجاری در نظر گرفت و نمی تواند ببازد، او باید برنده شود.

این همان چیزی است که ایوانا درباره اظهارات دونالد ترامپ در مورد سایر کشورها فکر می کند

همانطور که پولیتیکو اشاره کرده است، دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود اظهارات بسیار توهین آمیزی کرد. اما علیرغم اظهاراتی که ایوانا ترامپ در مورد سایر کشورها کرده است، شوهر سابقش را نژادپرست نمی‌دانست.

پس از آنکه دونالد هائیتی، السالوادور و دیگر کشورهای آفریقایی را به شیوه ای توهین آمیز توصیف کرد، مورد آتش سوزی شدید قرار گرفت، اما همسر سابقش از او دفاع کرد. در مصاحبه ای با صبح بخیر بریتانیا، ایوانا گفت که او اغلب نظرات “احمقانه” (از طریق ایندیپندنت) می دهد. او گفت: “گاهی اوقات او چیزهایی می گوید که احمقانه است.” او ادامه داد و گفت: «وقتی توییت می‌کند از دهانش بیرون می‌آید، و گاهی اوقات ممکن است واضح نباشد، اما حداقل دقیقاً همان چیزی است که او فکر می‌کند.»

خوب، دیگران به خوبی از آنچه دونالد فکر می کرد استقبال نکردند. روپرت کولویل، سخنگوی حقوق بشر سازمان ملل متحد، توصیف رئیس جمهور را “نژادپرست” می دانست، اما ایوانا به وضوح مخالف بود.

ایوانا ترامپ گفت که شوهر سابقش نمی دانست چگونه با فرزندانش تعامل کند

همیشه خواندن در مورد اینکه آیا ایوانا ترامپ از همسر سابقش خوشش می آید یا نه سخت بود. در یک نفس، او از سیاست‌های او دفاع می‌کرد، و در یک نفس، می‌گفت که او نمی‌دانست چگونه پدر شود.

ایوانا در مصاحبه ای با AM970 “The Answer” گفت که دونالد “نمی دانست چگونه به زبان کودکان صحبت کند” و تا زمانی که آنها در کالج نبودند (از طریق Independent) واقعا نمی توانست با آنها صحبت کند. او حتی این احساس را در مصاحبه با تایم تکرار کرد. او گفت: «او آن پدری نبود که بتواند با آنها صحبت کند… زمانی که آنها شش ساله، هشت ساله بودند. او می‌توانست تا زمانی که در دانشگاه بودند با آنها ارتباط برقرار کند، زمانی که آنها می‌توانستند بروند و در مورد تجارت با یکدیگر صحبت کنند.

خب، واضح است که دونالد حتی در حال حاضر بهترین مهارت ها را با بچه ها ندارد. همانطور که توسط NBC News اشاره شده است، رئیس جمهور به کودکانی که در سال 2017 در هالووین به کاخ سفید آمده بودند، اظهارنظرهای عجیبی کرد و به یکی از بچه های کوچک گفت: “شما مشکل وزن ندارید – این خبر خوب است، درست است؟” باشه پس…

ایوانا ترامپ معتقد بود که افتخار بزرگ کردن فرزندانش به او تعلق دارد نه دونالد ترامپ

ایوانا ترامپ در کتاب خود با عنوان «تربیت ترامپ» به طور واضح نوشت که افتخار بزرگ کردن فرزندانش – و تربیت خوب آنها – متعلق به اوست.

ایوانا نوشت: «برخی از مردم – از جمله هیلاری کلینتون – [بچه ها] را بهترین دستاوردهای دونالد ترامپ می دانند. “من معتقدم که افتخار بزرگ کردن چنین بچه های بزرگی متعلق به من است.” و با وجود اشتباهات عمومی بسیار کثیف که فرزندانش در کاخ سفید مرتکب شدند – فکر کنید خط مد ایوانکا بیش از 20 استاندارد بین المللی را نقض می کند – ایوانا ادعا کرد که مردم در خیابان از او پرسیده اند که برای بزرگ کردن چنین بچه های خوبی چه کرده است.

ایوانا به تایم گفت: «زمانی که دونالد شروع به مبارزات انتخاباتی کرد، در مناظره‌ها شرکت می‌کرد و [بچه‌ها] با او به گردهمایی می‌رفتند، مردم با آنها آشنا شدند. در خیابان و فرودگاه، غریبه‌هایی به من می‌آمدند و می‌گفتند، ایوانا، چطور این کار را کردی که چنین بچه‌ای افسانه‌ای بزرگ کردی؟»

ایوانا زمانی که علناً با اظهارات دونالد ترامپ در مورد مهاجرت موافقت کرد، موجی از خود نشان داد

ایوانا ترامپ مانند ملانیا، همسر فعلی دونالد ترامپ، یک مهاجر به ایالات متحده است. بنابراین وقتی او با دیدگاه سخت‌گیرانه شوهر سابقش در مورد مهاجرت پس از ریاست‌جمهوری موافقت کرد، شگفت‌زده شد. همانطور که توسط تایم اشاره شده است، ایوانا پس از گذراندن مدتی در اروپا نسبت به موضوع مهاجرت حساس شده بود.

او به مجله گفت: «میلیون‌ها و میلیون‌ها مهاجر هستند که از سوریه می‌آیند. “آنها تحصیلات ندارند. آنها فرهنگ ما را نمی دانند. آنها نمی دانند چگونه لباس بپوشند. بنابراین این یک فاجعه است.” او همچنین حمایت از تلاش های همسر سابقش برای ساخت دیوار مرزی بین ایالات متحده و مکزیک را تکرار کرد.

نظرات با توجه به داستان مهاجرت خود ایوانا تکان دهنده بود. او بعداً به People گفت که با مهاجرانی که به ایالات متحده می‌آیند «هیچ مشکلی» ندارد، اما افکار قبلی خود را دوچندان کرد. او به مردم گفت: «من مطلقاً مشکلی با مهاجران ندارم، اما آنها باید به طور قانونی به کشور بیایند. آنها باید شغلی پیدا کنند، باید مانند بقیه آمریکایی ها مالیات بپردازند و فقط زندگی کنند و خوب باشند و فقط وارد جامعه شوند.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا