کسب و کار

17 استراتژی برای کمک به کارکنان برای حفظ روحیه

همانطور که حرفه ای ها همچنان با فرهنگ کار از راه دور سازگار می شوند، بسیاری تمایل خود را برای یادگیری مهارت های بیشتر ابراز کرده اند. همه‌گیری به کارمندان زمان زیادی داده است تا به این فکر کنند که چگونه می‌خواهند استعدادها و توانایی‌های خود را در محل کار تقویت کنند.

به عنوان یک رهبر، مهم است که این جرقه برای کسب دانش بیشتر را با تشویق اضافی زنده نگه دارید. برای انجام این کار، 17 عضو شورای منابع انسانی فوربس استراتژی هایی را برای کمک به کارکنان در توسعه مجموعه مهارت های خود به اشتراک می گذارند.

1. یک تیم یادگیری و توسعه ایجاد کنید

یک رهبر برای ایجاد یک تیم L&D تعیین کنید. یک سرویس آموزشی را برون سپاری کنید یا یک پلتفرم فناوری را پیاده سازی کنید که دوره های مختلفی را با تمرکز بر مهارت های سخت و نرم ارائه می دهد. با بازی سازی فرآیند یادگیری، کارکنان را تشویق کنید. نشان‌ها و گواهی‌هایی را که دریافت‌کنندگان می‌توانند نشان دهند، ارائه دهید و سپس آنها را تشویق کنید تا مهارت‌های جدید خود را از طریق کارهای پروژه‌محور خارج از مشاغل معمول خود به کار ببرند.

2. تجربیات را تشویق کنید

تجربه یکی از بهترین راه ها برای توسعه مهارت های جدید است. در Zenefits، ما توسعه شغلی را با یادگیری تجربی ترکیب کردیم و آن را به بخشی اصلی از نقش‌های مدیران تبدیل کردیم، تا بفهمیم یک کارمند چه چیزی می‌خواهد یاد بگیرد یا انجام دهد و یک برنامه متناسب با آنها بسازیم – کامل با نقاط عطف و مسئولیت‌پذیری. به عنوان مثال می توان به پروژه های کششی، راهنمایی دیگران یا مهارت هایی برای کمک به شغل بعدی آنها اشاره کرد.

3. گروه های پشتیبانی را تشکیل دهید

شرکت‌ها باید گروه‌های پشتیبانی یادگیری داشته باشند تا کارکنان را تشویق کنند و به آموزش بهتر کمک کنند. یادگیری یک فعالیت بیش از حد شخصی است، بنابراین محتوا باید دموکراتیک شده و بر اساس نیازهای همه کارکنان در دسترس باشد. علاوه بر این، مسیرهای یادگیری به خوبی طراحی شده که با ساختار شرکت همسو هستند می توانند به رشد سریعتر کارمندان کمک کنند.

4. از دوره های دیجیتال استفاده کنید

دوره های مداوم سواد دیجیتال می تواند مهارت های کارگران را ارتقا دهد. ضروری است که کارکنان بتوانند با استفاده از خواندن، نوشتن، مهارت های فنی و تفکر انتقادی در دنیای دیجیتال حرکت کنند. فناوری در حال تکامل است، بنابراین کارکنان باید در حین کار در خانه، فناوری هایی مانند تلفن هوشمند، رایانه شخصی و غیره را درک کنند تا بتوانند اطلاعات را در هر محل کار پیدا کنند، ارزیابی کنند و ارتباط برقرار کنند.

5. روی Into Online Resources ضربه بزنید

یکی از نتایج استانداردهای فاصله گذاری بیماری همه گیر، افزایش فوق العاده در گزینه های یادگیری آنلاین در دسترس است. در حالی که درصد قابل توجهی از فروشندگان گزینه های آنلاین را قبل از همه گیری ارائه می کردند، اکنون اکثریت این کار را انجام می دهند. استفاده از این منابع برای کارکنان خود با خرید عضویت در این پلتفرم‌ها و در دسترس قرار دادن آنها برای توسعه کارکنان، کلیدی است. –

6. کاری کنید که کارکنان احساس حمایت کنند

بسیاری از سازمان‌ها توسعه مهارت‌ها را تحت مالکیت کارمندان قرار می‌دهند، با این حال کارکنان هنوز احساس می‌کنند که نیازهایشان برآورده نمی‌شود و بسیاری از آنها در نتیجه آن را ترک می‌کنند. کارمندان به احتمال زیاد می گویند که کارفرمایشان زمانی که از حمایت مدیرشان برخوردار هستند، توسعه مورد نیاز آنها را فراهم می کند. به مدیران آموزش های اضافی و منابعی مانند کمک های شغلی ارائه دهید که روند توسعه را مشخص می کند.

7. ویترین درک

یک کسب و کار باید درک کند که مشتریانش به چه چیزی نیاز دارند و از این رو مفیدترین محصولات یا خدمات را تولید کند. به طور مشابه، مدیران باید درک کنند که کارکنان آنها به چه چیزهایی نیاز دارند تا فرصت های یادگیری ایده آل را به آنها ارائه دهند. سوال پرسیدن و ابراز همدلی بهترین راه برای درک و ایجاد بهترین فرصت هاست.

کسب و کار

8. یک بودجه آموزشی تهیه کنید

به کارمندان اجازه دهید بودجه آموزشی یا توسعه شخصی داشته باشند. این به آنها اجازه می دهد انتخاب کنند که چگونه می خواهند رشد کنند – سمینارها، وبینارها، برنامه های صدور گواهینامه و اساساً هر چیزی که می تواند دانش آنها را بهبود بخشد و همچنین می تواند به تجارت کمک کند. مدیران آن‌ها می‌توانند با آنها همکاری کنند تا بهترین مسیر اقدام را تعیین کنند و منابع انسانی می‌توانند آن را تأیید کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام الزامات شرکت را برآورده می‌کند.

9. به وفاداری کارکنان پاداش دهید

فراهم کردن فرصت های یادگیری برای کارکنان نباید به عنوان آماده سازی آنها برای ترک شغل بعدی تلقی شود. در حالی که برخی از آنها ادامه خواهند داد، وفاداری تیم و فرهنگ شرکت نقش مهمی در به حداقل رساندن گردش مالی دارند. با ارائه بازپرداخت برای سمینارهای آموزشی یا حتی دادن فرصتی برای آموزش متقابل در موقعیت های جانبی در شرکت، از پیشرفت حرفه ای کارکنان حمایت کنید.

10. یک نمایشگاه شغلی برگزار کنید

میزبانی یک نمایشگاه شغلی داخلی را در نظر بگیرید. آنها به کارکنان این فرصت را می دهند که در مورد سایر بخش ها و فرصت های موجود در آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین به کارکنان دلیلی برای ایجاد روابط در سراسر شرکت می دهد که الهام بخش همکاری متقابل است. این نشان می دهد که سازمان شما تحرک داخلی را تشویق می کند و از کارکنان می خواهد که مسیر شغلی خود را پیش ببرند.

11. ارائه فرصت های بازپرداخت

از آنجایی که کارکنان با استعداد همیشه میل به یادگیری و رشد دارند، ضروری است که کارفرمایان از این امر حمایت کنند تا استعدادهای برتر را حفظ کنند. شرکت ها باید بازپرداخت آموزشی برای آموزش های مرتبط با کار، دوره ها و گواهینامه ها ارائه دهند. کارفرمایانی که در آموزش و توسعه کارکنان سرمایه گذاری می کنند، نیروی کار خود را با تشویق کارکنان برای ایجاد دانش و مهارت های خود تقویت می کنند.

12. مهارت ها را به عنوان یک تیم پرورش دهید

شرکت‌ها باید رویکرد هوش جمعی را برای ایجاد مهارت در پیش بگیرند. ما بیش از حد بر مهارت‌های فردی کارکنان متمرکز هستیم، اما تأثیر واقعی بر بهره‌وری یک واحد تجاری زمانی رخ می‌دهد که سرپرست شایستگی جمعی تیم را درک کند. رهبران مردم باید مجموع مهارت های فردی را در نظر بگیرند. چه مهارت هایی برای ایجاد یک گروه منسجم و کارآمد وجود ندارد؟

13. مرخصی بدهید

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری یک سازمان برای نشان دادن تعهد کارکنان خود به رشد، هدیه زمان است. سازمان ها می توانند با ارائه مرخصی معقول برای آموزش و سمینارها، به کارکنان در پیگیری یادگیری کمک کنند. طراحی گسترده این شرکت تعهد یکی از راه های ایجاد فرهنگ یادگیری است.

14. منابع را جمع آوری کنید

چیزی به نام محتوای بیش از حد وجود ندارد. سرمایه گذاری در کتابخانه های محتوای «خارجی» را در نظر بگیرید تا تنوع در موضوعات و زمینه های مهارتی قابل توسعه را فراهم کنید. سپس، محتوای خود را با مهارت‌ها ترسیم کنید تا بتوانید تشخیص دهید که کارمندان کجا علاقه نشان می‌دهند. این تصمیم عاقلانه ای است که محتوایی را ارائه دهید که هم با نیازهای شخصی و هم با نیازهای حرفه ای کارمندان شما مرتبط باشد.

15. اجرای طرح اشتراک مهارت

کسب‌وکارها باید یک طرح اشتراک مهارت را اجرا کنند که در آن کارکنان بستری برای به اشتراک گذاشتن تخصص با همکاران داشته باشند. این می تواند به صورت ارائه منظم در مورد موضوعات انتخابی یا کاتالوگ مواد در یک درایو مشترک، مانند اسناد کوتاه یا راهنماهای ویدیویی باشد، که به کارگران اجازه می دهد آزادانه مهارت خود را ارتقا دهند.

16. فرصت های اضافی را فراهم کنید

اعزام های داخلی یا فرصت های موقت به مدت شش تا 12 ماه، برای تغییر نقش ها در داخل، راهی عالی برای در معرض دید قرار دادن بازیگران با عملکرد بالا در معرض فرصت ها و اصلاح مهارت ها است. این امر همچنین باعث می شود که دیدگاهی دوباره در مورد نقش دائمی آنها پس از استخدام و افزایش تفکر خلاق ایجاد شود.

17. ساخت وبلاگ

ساخت وبلاگ رایگان به عنوان یک استراتژی موثر می‌تواند به کمک به کارکنان شرکت باشد. این وبلاگ می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی میان مدیران و کارکنان عمل کند و اطلاعات مربوط به راهکارها، رویدادها، و موارد دیگر را به صورت شفاف و قابل دسترس فراهم کند. همچنین، این وبلاگ می‌تواند فضایی برای به اشتراک گذاری تجارب، دیدگاه‌ها، و ایده‌های کارکنان فراهم کند که باعث افزایش همبستگی و همکاری درون سازمانی می‌شود. علاوه بر این، ارائه منابع آموزشی و راهنماها در قالب مقالات و ویدیوها از طریق وبلاگ، کارکنان را در بهبود مهارت‌های خود و رشد حرفه‌ای کمک می‌کند. به طور کلی، وبلاگ به عنوان یک ابزار ارتباطی و آموزشی قوی می‌تواند به بهبود فرایندها و افزایش رضایت و مشارکت کارکنان کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا