متفرقه

بهترین نرم افزارهای رایگان برای کامپیوتر

در اینترنت، هم نرم افزار رایگان و هم نرم افزار ممتاز خواهید یافت. با این حال، از آنجایی که تعداد نرم افزارهای رایگان در مقایسه با نرم افزارهای برتر زیاد است، انتخاب نرم افزار مناسب گیج کننده و دشوار می شود. بهترین موسسه آموزش ترکی استانبولی تهران را از دست ندهید.

18. Plex

یک پخش کننده ویدیوی بسیار جامع، Plex مطمئناً یکی از بهترین نرم افزارهای رایانه شخصی است که می توانید از آن استفاده کنید. مزیت بزرگی که این برنامه ارائه می دهد، فضای ذخیره سازی ابری رایگان است، بنابراین می توانید تمام ویدیوها و فیلم های خود را در هر دستگاهی که دارید و می توانید آن را اجرا کنید تماشا کنید. دانلود از اینستاگرام به زبان ساده.

این یک رابط واقعا تمیز و جذاب دارد و کتابخانه تصویر و ویدیوی شما را سازماندهی می کند تا بتوانید بهتر در آن جابجا شوید. حتی یکی از بهترین برنامه های تلویزیون زنده است که از طریق آن می توانید (به طور قانونی) کانال های تلویزیونی مختلف را تماشا کنید!

19. Playcast

Playcast نه تنها یک پخش کننده ویدیوی شگفت انگیز است، بلکه می تواند با استفاده از Chromecast، Apple TV، Smart TV و بسیاری از روش های مختلف ارسال فیلم، فیلم ها و ویدیوهای مورد علاقه شما را مستقیماً در هر تلویزیونی که دارید پخش کند!

و به خصوص به دلیل این ویژگی شگفت انگیز، یکی از معدود پخش کننده های ویدیویی پولی است که در لیست ما پیدا خواهید کرد.

20. TeamViewer

یک نرم‌افزار واقعاً جالب در لیست ما TeamViewer است، نرم‌افزاری که می‌توانید از آن برای کنترل همه دستگاه‌های خود از راه دور یا حتی دستگاه‌های افراد دیگر در صورت اجازه دسترسی به شما استفاده کنید. پس از نصب آن بر روی رایانه خود، می توانید آن را بر روی رایانه ها و تلفن های هوشمند دیگر کنترل کنید!

این یک ویژگی شگفت‌انگیز است، به ویژه برای بررسی اینکه آیا شخصی بدون اجازه شما از دستگاه خانگی شما استفاده می‌کند یا حتی فراموش کرده‌اید که مقاله‌ای را در سررسید آپلود کنید، بنابراین می‌توانید از راه دور این کار را انجام دهید!

21. LastPass

LastPass یکی از بهترین نرم افزارها برای رایانه شخصی برای کسانی است که می خواهند رمز عبور یا اطلاعات خصوصی خود را با خیال راحت تری ذخیره کنند. این برنامه همچنین با پیروی از دستورالعمل‌های شما، رمزهای عبور را برای استفاده به شما پیشنهاد می‌کند، بنابراین همیشه یک رمز عبور امن، متفاوت و تصادفی برای هر وب‌سایت داشته باشید!

از آنجایی که همه رمزهای عبور شما متفاوت خواهد بود، شانس شما برای حمله مجازی به حداقل می رسد. حتی بهتر از آن، از آنجایی که تمام اطلاعات موجود در پلتفرم رمزنگاری شده و با رمز عبور محافظت می شود، شما با استفاده از آن کاملاً ایمن خواهید بود!

22. Mega

بله، یک سرویس ذخیره سازی ابری دیگر در لیست ما وجود دارد! Mega که قبلاً MegaUpload بود، به شما نرم افزاری را برای همگام سازی داده های خود بر روی رایانه خود نصب می کند! این به طور خاص برای کسانی که به دنبال گزینه ای هستند که ایمنی بیشتری را ارائه می دهد توصیه می شود.

می توان از آن به صورت کاملا رایگان استفاده کرد و در مجموع 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی را برای کاربران رایگان خود اعطا کرد. اطلاعات شما را رمزگذاری می کند، بنابراین هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. ارزان ترین طرح پولی این مقدار را به 400 گیگابایت افزایش می دهد.

23. تلگرام

تلگرام یکی دیگر از برنامه‌های پیام‌رسان شگفت‌انگیز در میان بهترین نرم‌افزارهای رایانه شخصی است، اما دارای چند مزیت نسبت به سایر رقبای خود است: استفاده از آن در هر دستگاهی کاملاً رایگان است و نسخه کامل رایانه شخصی را ارائه می‌دهد. این بدان معناست که بر خلاف واتس اپ، برای استفاده از آن در رایانه، نیازی به روشن بودن گوشی خود ندارید!

می توان از آن به روشی بسیار شبیه به برنامه پیام رسانی ذکر شده قبلی استفاده کرد، اما به شما امکان می دهد با مخاطبین خود در چندین دستگاه صحبت کنید، حتی ایمن تر است و منبع باز است، به این معنی که فیس بوک (صاحب WhatsApp) تمام داده های شما را دریافت نخواهد کرد

24. Pushbullet

Pushbullet یک گزینه شگفت‌انگیز برای افرادی است که مدام اعلان‌های زیادی را روی تلفن خود دریافت می‌کنند اما دوست ندارند اغلب آن را چک کنند. این برنامه مرورگر که در بین بهترین برنامه های رایگان اندروید قرار دارد، اعلان های شما را روی صفحه نمایش کامپیوتر شما نشان می دهد!

از طریق Pushbullet، حتی می‌توانید بدون نیاز به بررسی دستگاه، ببینید که آیا کسی با شما تماس می‌گیرد یا خیر. همچنین می توانید از آن برای ارسال فایل ها و اسناد از رایانه شخصی خود به تلفن هوشمند خود و بالعکس استفاده کنید. Pushbullet را همین حالا با دنبال کردن این لینک دانلود کنید.

25. گوگل درایو

اگر هنوز سرویس ذخیره سازی ابری مناسب خود را پیدا نکرده اید، یک گزینه شگفت انگیز Google Drive است. چیزی که این جایگزین خاص را حتی بهتر می‌کند، سازگاری آن با بسیاری از انواع اسناد، و امکان ویرایش اسناد، فایل‌های PDF، برگه‌ها، ارائه‌ها و موارد دیگر است.

بیشتر، اگر نگوییم همه، ویژگی‌هایی را که بسته مایکروسافت آفیس ارائه می‌دهد، خواهید یافت، و هر زمان که به اینترنت وصل شوید، همه چیز به‌طور خودکار به صورت آنلاین همگام‌سازی می‌شود، که آن را برای استفاده از چند دستگاه شگفت‌انگیز می‌کند! برای دانلود این لینک را دنبال کنید.

26. Avast

یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست ما که می توانیم به شما توصیه کنیم از Avast استفاده کنید زیرا یک نرم افزار آنتی ویروس رایگان بسیار خوب برای رایانه شما است. کارآمدی معقولی دارد و چندین ابزار عالی مختلف را برای ایمن نگه داشتن رایانه به شما ارائه می دهد.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه برخی از رقبا این است که Avast بسیار سبک وزن است و بنابراین روی ماشین های قدیمی یا کمتر قدرتمند بدون مشکل زیاد کار می کند. همین الان با دنبال کردن این لینک شروع به استفاده از آن کنید!

27. Lightworks

اگر می‌خواهید ویرایش ویدیویی عالی انجام دهید، اما نمی‌خواهید برای این کار هزینه‌ای بپردازید، Lightworks یک جایگزین شگفت‌انگیز با چندین ویژگی پیشرفته است. در این پلتفرم، شما قادر خواهید بود هر چیزی را از طریق رابط کاربری ساده و بصری آن ویرایش کنید.

فراتر از آن، می‌توانید به راحتی خط زمانی را ویرایش و برش دهید، به صدا و ویدیوی بدون حق امتیاز برای استفاده در آثار خود دسترسی و طیف وسیعی از سازگاری با فرمت‌ها را داشته باشید. یک نسخه پریمیوم پولی را ارائه می دهد، اما نسخه رایگانش کار را برای اکثر افراد به خوبی انجام می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا