متفرقه

جالبترین مکان ها برای مسافرت

پیراهن ورزشی

جرسی مجموعه‌ای از تأثیرات است که انبار بی‌پایانی از محصولات در سطح جهانی را که تازه از آب‌هایش بیرون آورده می‌شود، بیرون می‌ریزد. ماهیگیری با تیغ، مارماهی شنی و لنگان لنگان هنوز توسط لباس‌های کوچک‌تر در اینجا انجام می‌شود و در سرتاسر جزیره هیچ کمبودی از چنگال خرچنگ، ساندویچ خرچنگ، گوش ماهی و صدف در بشقاب‌ها نخواهید دید.

سه رستوران مورد تایید میشلن در جرسی وجود دارد، اما به همان اندازه که غذاهای ساده‌تر تولیدکنندگان محلی اختصاص داده شده است، از سیمور صدف (کشاورز نسل هفدهم جان لو سیلور 14 میلیون صدف در 13 هکتار نگهداری می‌کند) تا مزرعه بز جرییز d’Or است. ، که پنیر کرکی فوهکا برنده جایزه خود را از طریق جعبه صداقت کنار جاده می فروشد.

به‌غیر از غذا، می‌توانید به اشغال این جزیره توسط آلمان در جنگ جهانی دوم اشاره کنید، اما برای سال 2022، جرسی با مشارکت خود در بخش دیگری از تاریخ نیز مواجه است. در ماه آگوست، نمایشگاه جدیدی در خانه ویکتوریایی در موزه جرسی افتتاح می شود که ارتباط جزیره با تجارت برده در اقیانوس اطلس را بررسی می کند. گزارش اخیر نشان می دهد که خانه شهری قرن نوزدهمی که بخشی از موزه را تشکیل می دهد با استفاده از سود برده داری ساخته شده است و این نمایشگاه که در اتاق غذاخوری خانه مستقر است، بر صنعت چوب ماهون متمرکز است که در آن بسیاری از مشاغل جرسی و خانواده ها درگیر بودند، برخی مزارع در هندوراس بریتانیا (بلیز کنونی) داشتند، جایی که افراد برده مجبور به برداشت مواد شدند.

نکته پایداری: علاوه بر اعلام عزم این جزیره که تا سال 2030 از کربن خنثی می‌شود، می‌خواهیم به پلاستیک‌ها با ابتکارات زیرکانه‌ای مانند Sustainable Cooperative، این جزیره را به اوج برسانیم. SCOOP علاوه بر مغازه و آشپزخانه مزرعه خود، به دلیل پیشروی در سبز کردن زنجیره تامین مواد غذایی جرسی برای همه، و تشویق به زندگی بدون ضایعات و بسته بندی، ارزش تمجید را دارد. خانواده‌های متمرکز بر محیط‌زیست از دانستن این موضوع که باغ‌وحش جرسی متمرکز بر حفاظت از محیط زیست، که توسط جرالد دورل 60 سال پیش آغاز شد، از استاندارد طلایی در گواهی‌نامه پایداری SITES لذت خواهند برد.

مکان اقامت در جرسی: رستوران هنر دکو بوهمیا با ستاره میشلن در هتل کلاب در سنت هلیر به یک مقصد تبدیل شده است و می توانید بعد از صرف شام به اتاق خود بروید یا در آبگرم رویایی حرکت کنید. اقامت خود را رزرو کنید

Bend، اورگان، ایالات متحده

شهر اسکی Bend که قبلاً خواب‌آلود بود – زمانی محل نگهداری جمعیت مسن‌تری بود که به دنبال یک زندگی آرام در سایه کوه‌های اورگان بودند – در حال بیدار شدن با هجوم خلاقان جوانی است که به دلیل همه‌گیری از شهرهای اطراف رانده شده‌اند. با این مهاجرت، به Bend روحیه تازه ای از زندگی نشاط آور داده است. نه تنها دارای یکی از شدیدترین بازارهای املاک در ایالات متحده در حال حاضر است (با مردمی که برای خرید زمین های بزرگ در Awbrey Butte و Summit West سر و صدا می کنند)، بلکه رستوران ها، مغازه ها و گالری های جدید نیز در اطراف Old Bend انباشته شده اند. -محله ای آرام، نقطه ای بسیار شلوغ برای کاوش.

جمعیت جدید بدون شک از صحنه همیشه محبوب آبجوی صنایع دستی Bend نهایت استفاده را خواهند برد (این شهر خانه برخی از بهترین آبجوسازی های ایالات متحده از جمله GoodLife و Deschutes است). اما چشم‌ها به سوی پیشنهاد شراب آن نیز دوخته شده است، زیرا گروه شراب الکسیر و انبار شراب خم استانداردها را به‌طور چشمگیری بالا نگه می‌دارند. اپراتور تور سفارشی Black Tomato در حال برگزاری یک سفر کاملاً جدید با محوریت شراب به Bend و دره Willamette برای سال 2022 است، اما اگر در باغ های انگور کار شما نیست، می توانید با تورهای Local Pour که توسط Wanderlust Tours برگزار می شود، دو قدم بروید. یا مسیر خودراهنمای Drinkable Diversions را انتخاب کنید، که شما را فراتر از مسیر غالباً چسبناک Bend Ale Trail به سیب‌زمینی‌ها، کارخانه‌های تقطیر و کارخانه‌های آبجوسازی کامبوچا می‌برد.

نکته پایداری: این یک واقعیت شناخته شده است که ایالت بیور، نام مستعار اورگان، یکی از تمیزترین و سبزترین ایالت های آمریکا است. هیئت توریستی اینجا حتی از شما می‌خواهد که تعهد خود را از طبیعت حفظ کند تا نشان دهد که با رفتارهای زیست محیطی مثال زدنی آنها موافق هستید. در واقع همه چیز در مورد فضای باز و صخره نوردی است، اما اگر ترجیح می دهید با دو چرخ در اطراف حرکت کنید، یک برنامه اشتراک دوچرخه عمومی نیز وجود دارد که توسط دانشگاه ایالتی اورگان اجرا می شود. در مورد هتل های بومگردی، ما دوست داریم که هتل آکسفورد به طور کامل از انرژی های تجدید پذیر تامین شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا