کسب و کار

5 استراتژی افزایش فروش آنلاین بلیط مسافرتی

به رزرو آنلاین پاداش دهید

ممکن است مستریان بخواهند از طریق تلفن یا ایمیل رزرو کنند. این کار وقت گرانبها و منابع کارکنان شما را می گیرد و ممکن است راحت ترین تجربه برای مهمان نباشد. اینجاست که سلف سرویس با ارزش به میان می آید.

در نظر بگیرید که در صورت رزرو آنلاین، به مهمانان تخفیف بدهید یا به آنها یک نوع هزینه رایگان بدهید. می‌توانید این کار را به‌طور خودکار با تنظیم ویجت رزرو خود برای اعمال کد تخفیف عمومی انجام دهید.

به عنوان مثال، برای ردیابی مشتریانی که از رزرو تلفنی به رزرو آنلاین تغییر می کنند، یک کد تخفیف به پست صوتی خود اضافه کنید و برای ردیابی افرادی که از رزرو ایمیل تغییر مسیر داده اند، کد دیگری را به ایمیل های خودکار خود اضافه کنید.

علاوه بر کد تخفیف، در پست صوتی و ایمیل‌های خودکار خود مشخص کنید که مهمانان می‌توانند به صورت آنلاین رزرو کنند زیرا ممکن است آن را ترجیح دهند چراکه نمی دانستند این گزینه نیز وجود دارد.

حضور آنلاین و نظرات مشتریان را مدیریت کنید

مشتریانی که از طریق وب سایت های خود به دست می آورید یعنی آن هایی که در اینترنت شما را جستجو کردند را از دست ندهید آن ها سودهی بیشتری برای شما دارند همواره از سرویس رزرو آنلاین شما استفاده می کنند.

برای فروش آنلاین بیشتر در ابتدا مطمئن شوید که تمام اطلاعات شما صیحیح و کامل است. اطلاعاتی مثل ساعات کار، اطلاعات فعالیت یا تور، و نحوه و مکان رزرو مهمانان باید در هر جایی که به صورت آنلاین ظاهر می شوید به روز باشد.

علاوه بر وب‌سایت خود، نمایه کسب‌وکار Google و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را راه‌اندازی کنید تا به مهمانان اجازه دهید از طریق این پلتفرم‌ها رزرو کنند.

و از بررسی های آنلاین غافل نشوید. بررسی‌های آنلاین می‌توانند باعث ایجاد یا شکست کسب‌وکار شوند، بنابراین آن‌ها را به سرنوشت بسپارید.

فعال باشید و مهمانان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند:

  • آموزش کارکنان برای درخواست بررسی آنلاین در پایان هر تور یا تجربه.
  • درخواست بررسی در ایمیل‌های متشکرانه پیگیری خودکار.
  • استفاده از کدهای QR برای بردن مهمانان مستقیماً به Tripadvisor، Google یا هر جای دیگری که می‌خواهید حضور خود را تقویت کنید.

از نظرات Tripadvisor نیز مطلع باشید. مشتریان بالقوه به همان اندازه که به نظرات خود نگاه می کنند، به دنبال نحوه واکنش کسب و کارها به نظرات هستند. در اینجا نحوه مدیریت بررسی های منفی برای کمک به کنترل آسیب ها آمده است.

البته حتما فراتر از Tripadvisor فکر کنید. بررسی های گوگل می تواند به افزایش رتبه صفحه شما در موتور جستجو کمک کند، بنابراین ارزش این را دارد که از مهمانان نیز درخواست کنید. جایی که به طور خاص نظر می خواهید، جایگزین کنید.

هنگامی که نظرات خوبی دریافت کردید، می توانید به آنها اجازه دهید تا جادوی خود را در پلتفرم بررسی انجام دهند، البته، اما فراموش نکنید که از آنها در بازاریابی و وب سایت خود برای رزرو بیشتر نیز استفاده کنید.

روابط با مشتری را حفظ کنید

وقتی تجربه به پایان می رسد، کار انجام نمی شود. به عنوان مثال، اکنون زمان خوبی برای درخواست بررسی است. همیشه مهمانان را از طریق ایمیل پیگیری کنید تا از انتخاب کسب و کار خود تشکر کنید.

سپس می‌توانید یک کد تخفیف اضافه کنید تا در رزرو بعدی آن‌ها استفاده کنند یا به آنها یادآوری کنید که چه تورها، فعالیت‌ها یا خدمات دیگری ارائه می‌دهید که ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشند.

حتی اگر این مشتری دیگر هرگز به کسب و کار شما بازنگردد، با حفظ رابطه، احتمال اینکه شما را به خانواده و دوستان خود توصیه کند، بسیار بیشتر خواهد بود، که ممکن است منجر به رزرو آنلاین بیشتر شود.

این مرحله نیز نیازی به کار زیادی ندارد. برای خودکار کردن فرآیند، ویژگی Notifications را در Checkfront بررسی کنید.

  • شرایط پرداخات را آسان کنید
  • نظرات مشتریان را نمایش دهید و زیر هرمحصول امکاناتی برای گفتگوی مشتریان فراهم کنید.
  • آیکون اینماد را در سایت خود قرار دهید
  • سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که امکان دسترسی آسان در آن برای دیگر دستگاه ها مخصوصا تلفن هوشمند آسان باشد.
  • با ایجاد شمارش معکوس یا ایده های امثال آن کاری کنید مشتری حس کند هرچه زودتر باید خرید کند

نظر نهایی

برای تغییر از رزرو از طریق ایمیل، تلفن و مراجعه حضوری به رزرو آنلاین باید صبر و پشتکار زیادی داشته باشید و مدام مشتری ها را به انجام این کار ترغیب کنید.

شما می توانید از نکات و ترفند های این مقاله برای ترغیب مشتریان به رزرو آنلاین استفاده کنید.

و با یک سیستم رزرو آنلاین مانند Checkfront، می توانید رزروهای آنلاین ساده ای را برای مهمانان خود ارائه دهید و کارهای دستی خود و کارکنانتان را که باید انجام دهید کاهش دهید و کسب و کار خود را برای همه بهتر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا