کسب و کار

3 عادت کاری موثر – مثال ها و نکاتی برای یک شغل موفق

اعتراف کنید، همه ما فردی را در محل کار داریم که به خاطر عادات کاری او را تحسین می کنیم.

آن‌ها در محل کار فوق‌العاده هستند، بهره‌وری نام میانی آن‌ها است، و آن‌ها هستند که اسرار بهترین عادت در محل کار را آشکار می‌کنند.

شما به آنها نگاه می کنید و تعجب می کنید که آیا واقعاً این افراد وجود دارند ؟؟

اگر می‌خواهید از رکود متوسط ​​فرار کنید و راه‌هایی برای ایجاد عادت کاری بهتر بیاموزید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در این مقاله، ده عادت کاری قدرتمند را که اکثر افراد موفق به آن باور دارند ، برجسته می‌کنیم. و به عنوان یک امتیاز، ما یک راه سریع برای عملی کردن یک عادت رمزگشایی کرده‌ایم.

بعدا از ما تشکر کنید!

آیا برای اتخاذ یک عادت کاری خوب آماده اید؟

3 عادت کاری قدرتمند برای سال 2022

خوب یا بد، همه ما با عادت هایمان تعریف می شویم.

و گاهی اوقات، عادت های بد ممکن است در محل کار شما از بین بروند. در واقع، فقط بر اساس عادات کاری خود می توانید جذاب ترین یا آزاردهنده ترین همکار باشید.

ما به شما اجازه می دهیم تصمیم بگیرید که او در کدام دسته قرار می گیرد.

اما قبل از اینکه به عادات کاری موفق بپردازیم، بیایید با اینکه عادات کاری خوب چیست و چرا باید آنها را در وهله اول توسعه دهید، شروع کنیم.

تعریف عادت های کاری عادات کاری خوب را به عنوان الگوهای رفتاری یک کارمند بیان می کند که به عملکرد شغلی آنها کمک می کند. آنها محرک های موفقیت هستند که به افزایش بهره وری، قابلیت اطمینان، کار تیمی و رضایت شغلی شما کمک می کنند.

برخی از نمونه‌های عادات کاری ضروری عبارتند از:

اکثر افراد موفق این مانتراهای کاری را به یک طریق یا به روش دیگر تمرین می کنند. آنها همچنین به دیگران آموزش می دهند تا همین کار را بپذیرند!

برای کمک به شما، در اینجا ده عادت کاری مثبت که برای یک شغل موفق به آنها نیاز دارید آورده شده است:

1. در محل کار وقت شناس و حرفه ای باشید

به موقع بودن در محل کار ،کار بیهوده ای است.

با این حال، تاخیر داشتن می تواند یکی از سخت ترین عادت های بد برای غلبه بر آن باشد.

و به ما اعتماد کن

هیچ چیز یک رئیس را دیوانه تر از این نمیکند که شما دائماً سر کار دیر کنید.

اگر نمی‌خواهید در کتاب‌های بد آنها باشید، سعی کنید 10 دقیقه زودتر در محل کار خود وارد شوید. این به شما کمک می کند روز خود را ترسیم کنید و با شروع ساعات رسمی آماده باشید.

اکنون، در حین انجام کار از راه دور، سخت‌تر است که به عادت‌های خوب محل کار، مانند وقت‌شناسی، پایبند باشید.

اما همچنان باید سعی کنید به موقع وارد سیستم شوید و برای تماس های تیمی یا جلسات در دسترس باشید.

علاوه بر این، در مورد روال کاری خود سختگیر نباشید.

گاهی اوقات اگر یک کار مهم نیاز به عقب نشینی داشته باشد، تا زمانی که بر تعادل زندگی کاری شما تأثیری نداشته باشد، اشکالی ندارد.

وقت شناسی و تعهد به کارتان گویای حرفه ای بودن شماست.

و بهترین راه برای تلقین این عادت خوب، برنامه ریزی برای ساعات کاری روزانه یا اداری است.

شما می توانید:

  • برای خودت برنامه درست کن
  • یادآوری‌ها را برای جلسات تنظیم کنید
  • به خودتان فرصتی برای مقابله با حوادث غیرمنتظره بدهید

2. به ضرب الاجل احترام گذاشته و به آن دست یابید

پایبندی به ضرب الاجل یک عادت مثبت و علامت تجاری افراد موفق است. انجام کار به موقع نشان می دهد که شما پاسخگو هستید و می توانید وظایف را به طور موثر انجام دهید.

اما اگر برای پیگیری تلاش می کنید، می توانید اهداف کوتاه مدتی برای خود و تیم خود تعیین کنید. این می تواند به عنوان یک برنامه اقدام عمل کند تا به شما کمک کند تا روی کار در حال انجام تمرکز بهتری داشته باشید.

علاوه بر این، کوبیدن و جشن گرفتن آن بردهای کوچک، شتابی برای موفقیت بزرگتر ایجاد می کند.

همچنین باید با مدیران خود در مورد حجم کاری و پیشرفت پروژه خود ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شوید که ضرب الاجل های واقعی دارید.

یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید قبل از هفته آماده کنید و برای کارهای خود برنامه ریزی کنید تا بهتر با ضرب الاجل ها مقابله کنید.

3. زمان را برای تعادل زندگی کاری سالم مدیریت کنید

مدیریت زمان یک عادت سالم است که می تواند شما را متمایز کند.

اگر یک استراحت طولانی برای ناهار داشته باشید، به شایعات افراط کنید، یا در مورد مشکلات شخصی در محل کار صحبت کنید، به هدر رفتن ساعات کاری خوب منجر می شود.

و اگر باگ شبکه های اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار داده است، فقط شما می توانید خود را از گرفتار شدن در محل کار نجات دهید.

وقتی در حال تماشای ویدیوهای بامزه سگ هستید، زمان می‌گذرد، درست است؟

شما همچنین می توانید تمرکز خود را از دست بدهید و ممکن است مجبور شوید تا دیروقت کار کنید و تعادل بین کار و زندگی خود را از پنجره خارج کنید.

برای ایجاد یک عادت کاری بهتر، باید:

  • وظایف خود را اولویت بندی کنید
  • از انجام چند کار خودداری کنید
  • عوامل حواس پرتی اطراف محل کار خود را کاهش دهید

همچنین می‌توانید از یک ردیاب زمان یا ابزار مدیریت پروژه برای تعیین نحوه صرف زمان برای کارها و پروژه‌ها استفاده کنید. مخصوصاً برای کارمندان از راه دور مفید است، زیرا این برنامه‌ها همچنین می‌توانند به تقویت مهارت عمیق کاری شما کمک کنند و به شما اجازه دهند وظایف شخصی را به طور مؤثر مدیریت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا