اخبار

اخبار سیاسی امریکا در سال 2021

اولین توییت جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب پیامی قدرتمند ارسال کرد

با توجه به اینکه کشور و جهان از روز سه‌شنبه، 3 نوامبر، برای اطلاع از نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال 2020 منتظر هستند، به نظر می‌رسد برنده‌ها بالاخره اعلام شده‌اند. به گزارش سی ان ان، جو بایدن و کامالا هریس از آستانه 270 رای الکترال عبور کردند و بایدن چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده خواهد شد. این ایالت زادگاه نامزد پنسیلوانیا و 20 رای الکترال آن بود که به بایدن و هریس پیروز ظاهری شدند.

بایدن در بیانیه ای کتبی که روز شنبه 7 نوامبر صادر کرد (از طریق NPR) خاطرنشان کرد: “من از اعتمادی که مردم آمریکا به من و معاون رئیس جمهور منتخب هریس کرده اند، مفتخر و متواضع هستم. در مواجهه با موانع بی سابقه، بی‌سابقه تعداد آمریکایی‌هایی که رای دادند. بار دیگر ثابت کرد که دموکراسی در اعماق قلب آمریکا می‌تپد.” وی ادامه داد: “با پایان کمپین، زمان آن رسیده است که خشم و لفاظی های تند را پشت سر بگذاریم و به عنوان یک ملت گرد هم بیاییم. وقت آن است که آمریکا متحد شود. و بهبود یابد. ما ایالات متحده آمریکا هستیم. و هیچ چیزی وجود ندارد. اگر با هم این کار را انجام دهیم، نمی توانیم انجام دهیم.”

جو بایدن قول می دهد برای همه آمریکایی ها کار کند

سخنان بایدن مبنی بر وحدت ممکن است برای موفقیت دولت او حیاتی باشد، زیرا رای مردم نشان می دهد کشوری که هنوز به دلیل لفاظی هایی که از هر دو طرف در چهار سال گذشته به گوش می رسد، عمیقاً تقسیم شده است. در زمان نگارش این مقاله، بایدن نزدیک به 75 میلیون رای به دست آورد، در حالی که دونالد ترامپ تقریباً 71 میلیون رای، به نوشته نیویورک تایمز. و سال 2020 یک سال تاریخی بود، زیرا طبق گزارش CNBC، 159.8 میلیون آمریکایی به نامزدی که می‌خواهند رهبری کشور را رهبری کند، رای دادند.

با این حال، به نظر می رسد بایدن در تعهد خود به وحدت ثابت قدم باشد و تعهد خود را به کل کشور – آبی و قرمز – در اولین توییت خود به عنوان رئیس جمهور منتخب تکرار می کند: «آمریکا، من مفتخرم که شما من را برای رهبری کشور بزرگ ما انتخاب کردید. کار پیش روی ما سخت خواهد بود، اما من به شما این قول را می دهم: من رئیس جمهور همه آمریکایی ها خواهم بود – چه به من رای دهید یا نه. من ایمانی را که به من دارید حفظ خواهم کرد.

حقیقت در مورد رابطه ایوانا با دونالد ترامپ در حال حاضر

ایوانا ترامپ اغلب با مصاحبه های اختصاصی و افکارش در مورد رئیس جمهور یک دوره ای دونالد ترامپ در تیتر خبرها قرار می گیرد. او کتابی به نام «بالا بردن ترامپ» منتشر کرد که در آن توضیحاتی درباره همسر سابقش ارائه می‌شد و به طور مداوم رابطه خود را با غول املاک و مستغلات که به سیاستمداری تبدیل شده بود، روشن می‌کرد.

ایوانا از موضعش در مورد مهاجرت گرفته تا افکارش در مورد اینکه بانوی اول واقعی کیست، مطمئنا آمریکایی‌های کنجکاو را در نظر داشت. آیا او همیشه یک سابق حامی بوده است؟ تا حدودی. آیا او همیشه ستایش های دونالد را خوانده بود؟ قطعا نه. آیا او فکر می کرد که همسر سابقش در انتخابات مجدد پیروز خواهد شد؟ یک بله قاطع. همه این سؤالات به رابطه بسیار شبیه ترن هوایی بین زوجی که 14 سال با هم ازدواج کردند اشاره می کند.

برای اینکه بفهمیم ایوانا واقعاً در طول سال‌ها در مورد دونالد چه فکر می‌کرد، پویایی آنها چگونه بود و چگونه تصور می‌کرد بچه‌هایش پس از ریاست‌جمهوری بهبود یابند، همه گوشه‌های اینترنت را بررسی کردیم تا بفهمیم که چه اتفاقی افتاده است. . در اینجا حقیقت رابطه ایوانا با دونالد ترامپ است.

ایوانا ترامپ وقتی گفت که واقعاً بانوی اول است، سروصدا به پا کرد

در مورد درام صحبت کنید. ایوانا ترامپ در سال 2017 سر و صدای زیادی به پا کرد، وقتی گفت که او بانوی اول واقعی کشور است، نه همسر دونالد ترامپ و بانوی اول واقعی ملانیا ترامپ. فقط صبر کن… اوضاع آشفته تر می شود. ایوانا در مصاحبه ای با ای بی سی نیوز گفت که نه تنها فکر می کند که بانوی اول است، بلکه زمانی که ملانیا نیست مرتب با دونالد صحبت می کند.

او گفت: “من شماره مستقیم کاخ سفید را دارم، اما واقعاً نمی‌خواهم با او تماس بگیرم زیرا ملانیا آنجاست، و من واقعاً نمی‌خواهم باعث ایجاد حسادت یا چیزی شبیه به آن شوم، زیرا من… من اساساً همسر اول ترامپ هستم، خوب؟ من بانوی اول هستم، خوب؟ خب، این به وضوح برای ملانیا خوشایند نبود، زیرا مدیر ارتباطات او، استفانی گریشام، مدت کوتاهی پس از مصاحبه (از طریق CNN) بیانیه‌ای با بیان بسیار تلخ منتشر کرد. «خانم ترامپ، کاخ سفید را به خانه بارون و رئیس‌جمهور تبدیل کرده است. او عاشق زندگی در واشنگتن دی سی است و به خاطر نقشش به عنوان بانوی اول ایالات متحده مفتخر است. سر و صدای خود خدمت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا