بیوگرافی و ادبیات

کتاب های افراد معروف

 

1-تینا فی، باسپنتس

Tina Fey, Bossypants

بسیاری از کتاب‌های موجود در این فهرست، چیزی را مدیون کتاب مقاالت پرفروش روز شنبه نایت لایو هستند که بیش از 3.75 میلیون نسخه فروخته است. این اعداد ثابت کردند که خوانندگان خواهان این نوع طنز جسورانه و فمینیستی هستند – به خصوص وقتی که به این شکل تماشایی نوشته شده باشد.

2-میندی کالینگ، چرا من نه؟

Mindy Kaling, Why Not Me?

کتاب مقاله‌های خنده‌دار میندی کالینگ همه موضوعات مهم را پوشش می‌دهد: عاشق شدن در محل کار، نحوه طبیعی به نظر رسیدن جلوی دوربین طبق هالیوود، و پیمایش در تمام پیچ و خم‌های زندگی با حس شوخ طبعی.

3-جاناتان ون نس، بالای سر

Jonathan Van Ness, Over the Top

همه ما JVN را به‌عنوان ستاره درخشان پنج بازی شگفت‌انگیز Queer Eye می‌شناسیم و دوست داریم. اما JVN همیشه آنقدر مطمئن نبوده است. بزرگ شدن در غرب میانه برای علاقه مندان به اسکیت بازی و آرایشگر با استعداد چندان آسان نبود. در این کتاب، جاناتان توضیح می‌دهد که چگونه JVN به JVN تبدیل شد که امروز می‌شناسید و دوست دارید.

4-چلسی هندلر، زندگی مرگ من خواهد بود

Chelsea Handler, Life Will Be the Death of Me

مطمئناً به نظر می رسد که چلسی هندلر دقیقاً می داند که در مورد چه چیزی است، اما واقعیت این است که او یک سال را صرف شناخت خودش کرد، با کمک یک روانپزشک… و البته چند خوراکی. کتاب خنده‌دار او درباره خودکفایی، خودآگاهی و فعالیت سیاسی بیشتر است.

5-امی پولر، بله لطفا

Amy Poehler, Yes Please

بانوی بامزه مورد علاقه همه با چند مقاله به سراغ شما می آید که البته شما را وادار می کند، اما همچنین شما را به فکر فرو می برد. فصل هایی مانند «با حرفه خود مانند یک دوست پسر بد رفتار کنید» و «روبات ها همه ما را خواهند کشت» و حتی یک هایکو در مورد جراحی پلاستیک وجود دارد.

6-ابی جاکوبسون، من ممکن است پشیمان باشم

Abbi Jacobson, I Might Regret This

پس از اینکه ستاره Broad City قلبش شکست، او تصمیم گرفت یک سفر جاده ای دو هفته ای انفرادی از نیویورک به لس آنجلس داشته باشد و این کتاب از مقالات را بنویسد، که همه چیز را از عشق گرفته تا از دست دادن به حرفه و کشف خود را پوشش می دهد.

7-قهوه ای مایل به زرد، به طور طبیعی برنزه

Tan France, Naturally Tan

این کتاب همه چیز را دارد. کارشناس مد به این موضوع می پردازد که بزرگ شدن در یک خانواده سنتی جنوب آسیا و یکی از معدود افراد رنگین پوست در زادگاهش در بریتانیا بود. به علاوه، اینکه او در نهایت چگونه خود را پیدا کرد، و برخی از تفاوت های بسیار مهمی که او بین بریتانیا و ایالات متحده مشاهده کرد.

8-علی ونگ، دختران عزیز

Ali Wong, Dear Girls

اگر تا به حال فکر کرده اید که داشتن علی ونگ به عنوان مادرتان سرگرم کننده است، در اینجا شانس شماست تا بفهمید که آیا حق با شماست. کتاب او مجموعه ای از نامه های خطاب به دو دخترش است. او عجیب ترین داستان های خود و تمام درس هایی را که از آنها آموخته به اشتراک می گذارد. این شیرین و بدیهی است که بسیار خنده دار است.

9-اندی کوهن، پرحرف ترین

Andy Cohen, Most Talkative

همه ما می دانیم که اندی کوهن پادشاه تلویزیون های واقعیت است، اما معلوم می شود که او بیش از مدتی که شهرت داشته، یک وسواس فرهنگ پاپ بوده است. کوهن متوجه می شود که چگونه با عشق به تلویزیون بزرگ شده است، چگونه در کالج همجنس گرا ظاهر شده است، و چگونه اشتیاق خود را به یک حرفه بسیار موفق تبدیل کرده است.

10-فیلیپس پرمشغله، این فقط کمی به درد شما می خورد

Busy Philipps, This Will Only Hurt a Little

Busy طنز عجیب خود را به دفتر خاطرات خود می آورد و در مورد تمام فراز و نشیب های بازیگری کمدی جوان بحث می کند. او همچنین به عروسی غافلگیرکننده، زایمان طبیعی، و نحوه انجام استوری های بسیار دوست داشتنی خود در اینستا می پردازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا