روانشناسی

روانشناسی فروش برای خرید مردم

 

1-قیمت گذاری و فروش بسته نرم افزاری

پس اگر می‌خواهید محصولات و خدمات را با هم ترکیب کنید، چگونه از روانشناسی برای فروش بیشتر استفاده می‌کنید؟ خوب، تحقیقات نشان می دهد که اگر اقلام جداگانه دارای قیمت زوج باشند اما کل قیمت قابل پرداخت فرد باشد، فروش بیشتری وجود دارد.

این امر تحقیقاتی را تقویت می‌کند که نشان می‌دهد از نظر روان‌شناختی، مصرف‌کنندگان قیمت‌های عجیب و غریب را مقرون به صرفه‌تر یا ارزش بهتری نسبت به قیمت‌های زوج می‌دانند.

2-نقدها می فروشند

70 درصد آمریکایی ها و استرالیایی ها حداقل 7 نظر را قبل از خرید می خوانند.

آیا می خواهید مطمئن شوید که بیشتر می فروشید؟ سپس مطمئن شوید که نظرات خود را دریافت می کنید و بهتر است از آنها به عنوان محتوا برای بازاریابی خود استفاده کنید (FOMO واقعی است و این روشی است که نقدها بر روانشناسی مصرف کننده شما تأثیر می گذارد)

آیا در صفحه فروش خود نظرات یا توصیفاتی دارید؟ مطمئن شوید که حداقل 7 مورد از آنها را در صفحه دارید. تعجب می کنید که چقدر زیاد است؟ مردم 7 +/- 2 چیز را به خاطر می آورند، بنابراین حداقل 7 و حداکثر 9 بررسی انجام می شود.

3-در بازاریابی تأثیرگذار تجدید نظر کنید

در استرالیا، 63 درصد از مصرف‌کنندگان بالای 30 سال گفتند که اگر از یک تأثیرگذار در بازاریابی خود استفاده کنند، از یک برند خرید نمی‌کنند.

بدانید که مخاطبان شما چند سال دارند و آیا استفاده از اینفلوئنسر به فروش شما کمک می کند یا به آن آسیب می رساند.

4-آن را مثبت نگه دارید

در سال 2012، فیس بوک آزمایشی انجام داد تا نشان دهد که چگونه خلق و خوی پست ها بر حال و هوای پست های ارسال شده تأثیر می گذارد. آنها دریافتند که هر چه پست های مثبت بیشتر دیده شود، پست های مثبت بیشتری ساخته می شود. این تحقیق پشتیبان‌شده انجام‌شده در سال قبل نشان داد که پست‌های مثبت بیشتر دیده می‌شود، قصد خرید مثبت‌تر است.

بنابراین پست‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی مثبت نگه دارید و مشتریان شما راضی‌تر خواهند بود و قصد خرید بیشتری خواهند داشت.

5-داستان بگویید

ما به داستان‌ها علاقه‌مندیم و وقتی نوبت به فروش می‌رسد، داستان‌ها با ایجاد احساس خوب و تحریک اکسی توسین (ارتباط، عشق، شادی) به ما کمک می‌کنند و وقتی خوشحال هستیم بیشتر خرید می‌کنیم.

داستان های موثر به مخاطب مربوط است، ما می خواهیم در مورد خود یا افرادی مانند ما و اینکه چگونه ما را بهتر می کنید بشنویم. ما همچنین استعاره ها را دوست داریم زیرا به ما در درک داستان کمک می کنند.

6-فروش جدید

راهی آسان برای فروش بیشتر می خواهید؟ آیا مشتریان شما معامله را دوست دارند؟ آیا از قیمت های 9 پایانی استفاده می کنید؟

فقط با افزودن کلمه “جدید” به قیمت از طریق تجارت، فروش 8.5٪ افزایش یافت. بدون نیاز به تخفیف، فقط یک کلمه و قیمتی که به 9 ختم می شود.

با احتیاط و با احتیاط از آن استفاده کنید زیرا مصرف کنندگان شما به زودی متوجه خواهند شد که کالایی که می گویید جدید است در واقع موجودی قدیمی است که می خواهید پاک کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا